Kristina Ekblad ny CFO i MedCap

Kristina Ekblad har rekryterats som ny CFO i Medcap och startar våren 2020. Patrik Norgren, f.n. interimistiska CFO, kvarstår i sin roll tills Kristina har tillträtt. Kristina har lång erfarenhet av koncernredovisning och extern rapportering bland annat från sin nuvarande roll som koncernredovisningschef på Holmen AB.

”Det är glädjande att få hälsa Kristina välkommen till teamet och jag ser fram emot att tillsammans med Kristina och övriga teamet fortsätta att utveckla MedCap.” säger Karl Tobieson VD Medcap

Denna informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 12 november 2019 kl. 08.15 CET.

Karl Tobieson, verkställande direktör, Telefon 46 8 34 71 10,  mobil 46 709 35 85 74,  e-post karl.tobieson@medcap.se